هیچوقت آرایش و پیرایش نو را روی پیرایش گذشته انجام ندهید
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
4. اين روز ها سراغ خط دیده برويد
پیشنهاد می کنیم به دور دیده به جاي قلم دیده از خط دیده‌هاي ضدآب به کار گیری كنيد تا در حین روز هم آرايش‌تان كمرنگ يا پاك نشود هم به دور دیده‌هاي‌تان تيره نشود. اما در‌حالتی که دیده‌هاي درشتي داريد دیده‌هاي‌تان را طوطیا يا خودکار بكشيد زيرا دیده‌ها را بسيار دیدنی مي‌كند. مي‌توانيد خط دیده كلفت بكشيد و در شرایطی که مژه‌هاي شما كوتاه میباشد از مژه مصنوعي استعمال كنيد. درصورتی که روي پلك‌ها را يك سايه سبز خوش‌رنگ بزنيد و بالاي پلك‌ها و زير ابرو را سايه شيري بماليد زيباتر نيز خواهيد شد.

5. صحیح ریمل زدن را حافظه بگیرید
ريمل می بایست تمام سطح مژه یعنی از ريشه تا نوك را پوشش دهد. براي ریمل زدن به مژه‌هاي پلک بالا گذشته از كشيدن برس ريمل روي مژه‌ها ميله ريمل را روي ریشه و مبنا مژه‌هاي‌‌تان بماليد تا به اندازه كافي رنگ روي مژه‌ها بنشيند، بعد اين رنگ را با به کارگیری از برس ريمل از پايين تا بالاي مژه به خوبي بكشيد. هنگام زدن ريمل به مژه‌هاي پايين ميله ريمل را به طور عمودي نگه دارید و آن را به چپ و راست حركت دهيد. تنها مراقب باشيد كه زير چشمان‌تان را لك نكنيد. در حالتی‌که مژه‌هاي‌تان كوتاه میباشد يك‌توشه ريمل بزنيد و طاقت كنيد تا ريمل خشك شود و آن گاه يك لايه‌ ديگر روي آن بزنيد. مهم میباشد كه رنگ ريمل حقیقتا سياه باشد، چنانچه حس كرديد كه بيشتر خاكستري میباشد تا مشكي از خريد آن منصرف شويد، ولی در شرایطی‌که موهاي پر‌نور يا تيره‌خیس داريد مي‌توانيد از ريمل قهوه‌اي استعمال كنيد زیرا اين رنگ موقعیت طبيعي‌خیس به شما مي‌دهد. همینطور يادتان نرود ریمل‌‌‌های ضد آب پایداری بیشتری خواهند داشت.

6. هیچوقت آرایش و پیرایش نو را روی پیرایش گذشته انجام ندهید
شما بايد از شب گذشته رخ خویش را بشویید، پس تمام آنچه که بایستی انجام دهید آن میباشد که از یک جاذب چربی به کارگیری فرمایید تا چربی مانده روی پوست که ممکن میباشد طی شب تولید گردیده باشد را منزه نماید. زير سازي را گذشته از آرايش فراموش نكنيد. براي زيرسازي مي‌توانيد از پرايمرها استعمال كنيد كه به لبریز کردن خطوط کوچک و چین و چروک‌ها امداد و پوست را برای آرایش و پیرایش فراهم مي‌نمایند. تنها حواس‌تان باشد كه یک کالا مطلوب تعیین نمایید که برای دسته پوست‌تان مطلوب باشد. زیرسازی را یکدست انجام دهید و به جای به کار گیری از انگشتان دست از پدهای اختصاصی به کار گیری نمائید. برای حصول فیض‌ای بهتر از تولید ها طبیعی به کار گیری نمایید.

7. از لمس کردن پوست چهره خویش اجتناب فرمائید
فراموش نكنيد كه در شرایطی که مي‌خواهيد آرايش‌تان پايدار بماند در قبال میل خویش نسبت به دست زدن به پوست فیس و مالیدن دیده‌ها، مقاومت نمایید چرا كه این عمل خیر صرفا پیرایش را رنگ پریده و لکه لکه مي‌نماید، بلکه چربی و پلشت دستان شما بازدارنده مي‌شود که در حین روز آرایشی استوار و با دوام داشته باشید.

8. اهميت تعیین يك مارک خوب
يادتان نرود به کارگیری از برند خوب تاثیر خیلی متعددی بر زیبایی شما خواهد داشت. ماركی كه هم كیفیت نیکی از نگاه درخشندگی داشته باشد و هم از نگاه ماندگاری و زخم نزدن به پوست، ممكن میباشد بها بیشتری داشته باشد البته در حین دوره، شما در واقع هزینه كمتری مي‌دهید چون دوران بیشتری برای‌تان مي‌ماند و همیشه بدون چاره نیستید آرايش خویش را تكرار كنید، كاری كه در اجناس ارزان‌خیس ناچار به آن خواهید بود.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: